Gå til innhold

Hvorfor låser FB seg på en person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Hjem-siden så star det jo på høyre side forslag til nye venner man kan legge til, hvem det er lenge siden man har skrevet på veggen til osv. Er ikke så lenge siden ejg laget meg profil, og etter et par uker ble det stående fast på en person som FB mente jeg burde sende en mld til. Vedkomende har et irriterende bile på profilen, så til slutt skrev jeg noe på veggen til vedkommende i håp om at det ville bytte. Det gjorde det. I en ukes tid. Forslag til venner byttes hele tiden, og den uken ble det også byttet under på hvem det var lenge siden jeg hadde skrevet på veggen til, sendt mld til osv. Nå er den igjen låst på denne personen. Vedkommende er en jeg ser flere ganger i uken og ikke vil slette/blokkere ut, men heller ikke en det er naturlig å skrive på veggen til i ett kjør. Noe annet jeg kan gjøre for å slippe at FB låser seg på noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på under der det står forslag? (om du har FB på norsk da) Under der invitasjonene kommer?

For isåfall ser du et kryss til høyre for vedkommende. Trykker du på det kommer vedkommende vekk fra forslaget, og blir byttet ut med en ny person. (iallefall for en stund). Du har verken slettet eller blokkert vedkommende fra vennelisten, men du slipper å se personen når du er på hjemsiden. :)

Skrevet

Du er en engel! Tusen takk, dette virket :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...