Gå til innhold

Trenger litt hjelp/råd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lånte tlf til samboer her om dagen og han hadde tydeligvis glemt å slette en mld... Vet man ikke skal lese andres mld, men det gjorde jeg da altså... Dvs leste en han hadde sendt... Der sto det. "Kul fest Marie, håper det ikke blir lenge til vi sees igjen".

Ganske uskyldig mld, men poenget er at han sa han var hos en kompis. Spurte han igjen, "tilfeldig", litt etter jeg hadde lest mld. Han sa igjen, satt hos Trond...

Nå føler jeg at jeg ikke kan konfrontere han med det jeg vet fordi jeg fant det ut ved å lese mld hans. Han hater sånt!! Kommer til å bli forbanna for at jeg så på mld!

Vet ikke hvem hu Marie er engang..

Sikkert ingenting, men hvorfor juge om at han satt hos en kompis?

Vi har det stort sett bra, ingen utroskap som jeg vet om og et barn sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo spørre hvem andre som var der. Og om denne Marie er ei kjekk jente, siden han håper på å få se henne igjen snart.

Skrevet

Joda kan hende de var hos Trond, men innboksen (sjekka den også) viste at de var hos Marie. Skrev bare kort "mye gris her, men bra var det"...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...