Gå til innhold

TELE 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har du dårlig erfaring med Tele 2 eller kjenner noen som har det?

Jeg har ikke Tele 2 selv, men har i det siste opplevd flere rundt meg som har blitt herset med av dette selskapet, så jeg støtter facebook gruppen en bekjent av meg har laget. Oppfordrer folk til å bli med, slike skal ikke få herje fritt på det norske marked. Tenker på fremtidige "kunder", jeg unner ingen å blande seg borti så ekstremt dårlig kundebehandling de utfører!

Tele 2 sender ut regninger som ikke stemmer overhodet, og når man prøver å kontakte de avviser de kunden. Èn av episodene jeg har vært vitne til; min svigersøster betalte en regning med kid-nr som ikke stemte (hun dobbeltsjekket at hun hadde skrevet riktig, men det som sto på regningen stemte ikke med tele 2 sitt viser det seg i ettertid). Hun trodde alt var ok, helt til hun fikk brev fra inkasso et par uker etter. Hun tok kontakt med Tele 2, men de nektet feil. De mente de ikke fant innbetalingen å hun hadde bare å forholde seg til inkasso. Hun har prøvd å snakke med Tele 2 flere ganger, men de fortsetter å avvise henne, spesielt nå når saken er til inkasso, som de selv tjener penger på.

Bli med i facebook gruppen "For oss som hater Tele 2"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten rettelse. Tele2 tjener ingenting på inkassoen sin.. Inkassoselskapene er et eget selskap som har kjøpt opp "din" regning hos evt. Tele2. Kan være feilsendt fra Tele2, men det er en annen sak igjen.

Har selv tele 2, og har aldri opplevd noe annet enn god service. Faktisk!!

Skrevet

Finnes fordeler også! Jeg fikk ikke regning på et halvt år, sa ifra om det om og om igjen. Til slutt fikk jeg en første regning og det var på under prisen av det fastbeløpet jeg egentlig skal betale hver måned. Fordel den tid for da var jeg student :)

Men de har gjort sinnsykt mye feil i ettertid og behandler kundene dårlig så jeg har kuttet det drittabonnementet.

Skrevet

Da lar dere være å bli med, denne tråden er ment for de som har dårlig erfaring med de :)

Skrevet

Hvis et selskap gjør sinnsykt mye feil burde de få høre det!

Som sagt, jeg har et annet abonnement og jeg innrømmer at de har gjort èn feil, på snart 10år. Men Tele 2 tråkker over folk! Det er ikke akseptabelt! Det gjør meg provosert å høre om at et selskap skal fremstå profesjonelt og ikke lever opp til det.

Og igjen, jeg vil bare hjelpe folk til å styre unna slik dårlig kundebehandling!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...