Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Spiser for tia bare leverpostei og makrell i tomat. Bare de jeg vet er masse sunt i... Vil ha et sunt og variert kosthold, så.. Hva er de sunneste påleggene???
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 egg, rene kjøttpålegg, makrell, sild, rørte bær med lite sukker, agurk og tomat
Lea Laus Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Kalkunskinke er vel ganske magert er det ikke? Ellers så er jeg veldig glad i tunfisk på boks. Bland i sitron, chilie og pepper så blir den kjempegod, med et tynt lag philadelfia og godt med salat.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Tomat, epple ol er sundt. Det samme er produkter av fisk og kjøtt. Hva som er det sunneste for deg kommer ann på resten av kostholdet ditt. Spiser du lite fisk blir det ofte fiskeprodukter. Får du i deg mindre enn de berømte "5 om dagen" er det gjerne frukt og grønnsaker som er sundest på brødet. Får du i deg for lite calorier vil fete pålegg som peanuttsmør ol kunne være bra for deg. Ost er foresten veldig bra for mange som drikker lite melk.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Takker for svar! Målet er jo å få et variert kosthold. Middager er nå ganske enkelt å variere, men brødmat o.l. blir det vanskeligere. Har noen ekstra kilo, så om det er en "bivirkning" å gå ned litt av å få litt bedre kosthold, så griner jeg ikke av den grunn. Men nekter!! å -slanke- meg Tror på at bedret kosthold og mere aktivitet, så vil en legge seg der kroppen liker å ha vekta. Ikke alle som er laget for å være under 60 kg. (til tross for mine 167 cm over bakken) Har også lyst å legge meg til gode vaner før jeg blir gravid og når evt. barn kommer. Enklere å lære barnet sitt gode matvaner når en har de selv og
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 har en venninne som påstår det er nugatti, siden det er nøtter i det..... hihihihi. makrell i tomat, rene kjøttpålegg, grov ekte leverpostei, og ikke minst egg. ost.
_Løvemamma_ Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Most avokado er kjempesunnt, og med litt salt i er det veldig godt også, særlig på ristet brød Massevis av sunne fettsyrer.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Kokt skinke og hamburgerrygg er magert og sunt. Samme med alle typer kalkunpålegg. Eple med kanel er kjempegodt på skiva.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 leverpostei ville jeg neppe kalt sunt...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #10 Skrevet 26. november 2009 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/sukkersjokk-i-sunne-matvarer-2987128.html Kaviar, leverpostei, makrell, skinke osv er usunt!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #11 Skrevet 26. november 2009 Røkt laks, og kokt egg... lite fett, mettende, og mye proteiner, og så godt!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #12 Skrevet 26. november 2009 Det er mye fett i laks og egg da men det er sunt fett.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #13 Skrevet 26. november 2009 begge deler er sunt, men veldig fetende..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #14 Skrevet 26. november 2009 Enig med 19.12... begge deler er sunt, men veldig fetende.. så, hvis du er overvektig, er ikke disse påleggstypene så sunne _for deg_...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #15 Skrevet 26. november 2009 Det er forskjell på rene kjøttpålegg også, hvor mye fett som er i dem. Kyllingpålegg (prior filet naturell) eller kalkunpålegg er veldig magert. Mens skinke gjerne innheolder mer fett. Spis dette med mye tomat og oliven til:) Ost er fy fy om man vil ned litt i vekt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå