Gå til innhold

Spørsmål angående p-piller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å utsette mensen med pillene (går på piller med 21 piller på hvert brett og ingen sukkerpiller). Skal jo egentlig ha mensen mellom hvert pillebrett, men pleier å ta to brett før jeg evt. tar en pause. Forsøkte å gå på brett nr. 3 nå (har forsøkt det tidligere og da har mensen kommet først som "utflod" og senere som lettere blødningen) Beklager detaljer... Det samme har skjedd igjen, samtidig som jeg har sterke magesmerter (er vel menssmerter). Innser at det kanskje ikke var så lurt. Det jeg lurer på nå er om jeg er nødt til å fullføre dette pillebrettet uansett? Har tatt elleve piller så langt, eller kan jeg stoppe midti det, ha en pause på åtte dager og starte på samme brett? Det er egentlig litt slitsomt å ha det sånn som det er nå (vet det er min egen feil...)

Går på merket Microgynon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke til det merket, men slutter du på pillen nå vil du få mensen. Ville startet på nytt brett hvis du slutter på det du går på nå. Obs graviditet hvis du klusser med bretta, les pakningsvedlegget.

Skrevet

Du kan fint ta pause på pillene nå, det er ingen regel som sier at du må kun ta fulle brett før pause.

Du behøver ikke kaste pillene på brettet du stopper midt i heller, det er bare å fortsette på de og så et nytt brett helt til du vil ha pause igjen etterpå.

Det skal ikke mye kluss til før en begynner å spotte og sånn, så ta en ukes pause nå og la kroppen hente seg inn igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...