Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 blir syk i hode av de gale kjerringene på jobben min.. I dag skjllte de meg ut å ba meg om å gå hjem fordi jeg måtte gå et kvarter ( 15MIN) tidligere fra jobb fordi jeg skulle til akutt time med jordmor.. er det mulig.. Mente at siden jeg måtte gå før var jeg ikke til noen hjelp på jobb å hadde ingen ting der å gjøre. burde ikke ha kommet i det hele tatt... er d muli...
Gjest Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 La meg gjette.. du jobber i kommune/helsesektor ?
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2009 jobber i butikk ja.. hurra.. men nå er det nåkk.
♥Nemi♥ Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Jeg ville blitt forbanna! Glad jeg ikke har slike kollegaer.
DK+2 Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Høres ut som om de har pms x 10 hele gjengen... du burde ta dette opp med sjefen. Man skal IKKE tolerere å bli behandlet på denne måten. For en gangs skyld, kunne det vel ikke gjøre noe at du gikk 15 min før tida. 15 min går jo veldig fort, og man kan ikke være så striks på det, det var jo tråssalt noe viktig du skulle, ikke handle julegaver liksom.. herregud..
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 29. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2009 Å jada, tokk det opp med sjefen, han fikk det til å høres ut som om det hele var min skyld. At jeg overreagerte siden jeg var gravid.. Vurderer faktisk å ta det opp med fagforeningen, får dette er ikke første gang såndt som dette skjer. De gærne kjerringene driver unge jenter ut av den butikken som om det var en sport eller no.. jaja.. Nå blir jeg sykemeldt en stund framover uansett, så kan de jo terrorisere hverandre i stede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå