Katta i sekken Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg sluttet på pillen ved siste mens. Vi hadde samleie på da ti i syklusen. Han glemte at jeg hadde sluttet på pille og hoppet ikke av. Vi har ikke planer om noe barn. Har hatt endel utflod etter dette, tror det var dagen etter att det var ettpar tynne blodstriper i utfloden også. Er det noen som vet om det er normalt etter pille slutt? I dag har jeg vært øm nederst i magen, så jeg tenker at det kanskje er eggløsning nå, og da er det i så tilfellet gått nesten fem døgn, så da er det vel liten sjangse? Er skikkelig nervøs, så jeg takker for mange svar.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hvorfor slutter du på pillen om du ikke har noen intensjoner om å bli gravid?
Katta i sekken Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 Var ikke meg selv, ville finne ut om det var pillen som gjorde det, og det er helt tydelig. Har planer om å sette inn kobberspiral siden den ikke inneholder hormoner etter neste mens.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 uansett grunn.. det å "hoppe av i svingen" er ingen sikkerhet for ikke å bli gravid, om man tester ut om man reagerer på pillene, så bruker man et annet prevensjons middel... når det gjelder spm ditt, jeg opplevde blod i utfloden den første tiden etter at jeg stoppet på pillene.. men man vet aldri sikkert hva som er grunnen da...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Første anonym her igjen. Ekkelt formulert spørsmål i stad, jeg beklager det. Blir ei glufse av pillene i perioder selv, så burde vite bedre. Skal bytte fra Loette til noe annet nå - de som gjør meg til et monster! Lykke til med hormonspiral. Evt. baby (beklager:P)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 He he, jeg sluttet på p-pillen av samme grunn som deg - og ble gravid med en gang. Men hadde en ordnelig menstrasjon først da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå