lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg skjønner at det varierer veldig, men hvis man skal lage seg et budsjett, hvor mye ville du ha skrevet da? Hva er sånn gjennomsnittlig pris?? Jeg har ingen anelse, har aldri sett på det før....
temine Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Alt fra nesten gratis og oppover. Kommer veldig an på om du bare ønsker en pen selskapskjole eller en ny 2009/2010 modell eksklusiv brudekjole, eller kanskje få noen til å sy? Leie eller kjøpe? Ny eller brukt? Kanskje slå til når det er salg? Det gjorde jeg. Kjolen kosta egentlig 8500 ny, men 3000 kr på salg. Kjekt, for det var akkurat den jeg skulle ha:) Kjøpe i Norge/utlandet har jo og noe å si. Tror heller du må sette en maxpris i budsjettet, og den dagen du ska ut å prøve kjole får du si til de i butikken at du ikke skal bruke mer enn akkurat det.
Arb.ledig husmor Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Da vi nsku gifte oss, satt eg opp et budsjett på 10 000kr på brudekjole.. Du kan jo få skreddersydd en brudekjole t en billig penge, men eg ville gå i en butikk å gjøre det kjøpet for syns det er noe som hører med til brudekjolekjøp.. )
temine Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Og ja, skal den syes om, trenger du undertøy, smykker og sko, veske, hårpynt mm må du ta med det og. Kommer plutselig litt ekstra:)
___ Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Søsteren min sin kostet 300,- Min, bunad kjøpt ettere en konkurs, kostet ca 7.000,- En veninne av meg betalt over 30.000,- Dette er det helt umulig for oss å si noe om. Det blir omtrent som å spørre hva koster et hus uten å pressisere om det er et hundehus eller et slott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå