Gjest Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 ... det ser ut som det kommer ei lita, livlig, pia i slutten av april. Ble satt frem en uke fra 3.mai til 24.april og alt var bra med den lille passasjeren i magen;)! Er kjempe glad!!
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Så flott. Gratulerer med prinsesse.
Gjest Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Tusen takk:)!! Har hele tiden vært sååå sikker på at det var en gutt, men magefølelsen min er visst ikke helt til å stole på, hehe;)
frstgmor Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 hehe jeg å var SKRÅsikker på at jeg fikk gutt . så fikk sjokk når han sa det var ei lita jente men stor fornøyd uansett da
Gjest Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Den magefølelsen, den magefølelsen, hehe;) Er også kjempe fornøyd og mest glad for alt alt er ok. Men jeg tror jeg venter litt med rosa siden jenter aldri er 100% sikkert;)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 awww å moro :-) Hos meg og sier de ca 60 % jente, men jeg har fortsatt guttefølese... Er i uke 25+6 idag og skal på 3D UL på torsdag til uken... gleder meg,..
Gjest Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Spennende! Kanskje de ser mere på 3D ul? Her på sykehuset har de bare vanlig ul, men de har fått nytt utstyr (var på ul i uke 13 og da så de ingenting) som var kjempe flott. Og hun legen/jordmora som tok ul var utrolig flink og snill. Tok seg god tid til å vise med hva alt var på babyen og forklarte hva ting var og hvor det lå. Det var en fin opplevelse:) De sier at det er lettere å se gutter enn jenter, men hun kunne se kjønnsleppene og der var ingen "snott" som hun kalte det for. Hun var svensk, hehe! Så hun sa at det er 90% jente, men ikke gå amok med rosa;)
Helverine Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Så gøy da Ekstra bonus å bli satt frem en uke også da gitt Jeg har handlet litt lyseblått, var liksom ingen tvil om hva det var, hihi ;o)
Gjest Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 Ja, det var nesten det beste;) Kommer også til å handle litt blått, grønt og slike farger. Blir bra det her - uansett hva som kommer:) Grattis med gutten!!
Gjøkeredet③ Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 Så stas. Gratulerer så masse.. Jeg var lenge usikker på hva det var denne gangen.. Var på UL på tirsdag. Har egentlig hatt det på samme måte som med storebroren, bortsett fra at magen er mye høyere denne gangen, og jeg fremdeles får på meg mine egne bukser. Det klarte jeg ikke etter uke 12 forrige gang, og nå er jeg jo snart 20.. Hehe! Men det var absolutt ikke noe tvil i følge gynekologen som tok UL. Han har penis og baller, akkurat som storebroren var det første han sa.. Ganske morsom fyr han der;o)
1baby,og 1 spire Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 Så koselig gratulerer så masse med ei prinsesse
Gjest Skrevet 27. november 2009 #14 Skrevet 27. november 2009 hehe, morsom type:) Grattis med gutten!
Gjest Skrevet 27. november 2009 #16 Skrevet 27. november 2009 Takk takk og blir hun som meg så blir hun neppe en prinsesse, hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå