alvamamma Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Ser jo at det står mye om dette rundtomkring. Er over termin og begynner å bli trøtt og lei og villig til å prøve det meste. Hvor vanlig er det å gjøre dette egentlig? Føler at det hadde vært litt småflaut å komme til føden med sperm jeg da :-) Er jeg gammeldags kanskje?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Vet ikke om det har noen sammenheng. Men vi hadde sex en time før riene startet. Men jeg kom jo ikke akkurat til føden med sperm da, hehe. Var jo i dusjen/badekar ørten-hundre ganger iløpet av natten, og dro ikke på føden før 12 timer etter første rie..
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Jeg prøvde alt.. Men hadde sex 2 timer før riene startet.. 24 timer etter var hun ute... Var mer kliss enn bare sperm som kom da =P
Gjest Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Er ikke det noe av grunnen til at mannen skal være med på fødeavd. da? Vi ble oppfordret til å ha sex mens jordmor var til stede. Hun begynte også å kle av seg, men mannen min kom så fort at hun ikke fikk noe glede av det.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 haha, den var god du nabofrue! Tror nok det er ganske vanlig ja, det er jo en kjent "fødsels-oppskrift" som bla. står beskrevet på Riksen sine hjemmesider=) Fødselen min startet forresten samme dag som vi hadde hatt sex, hele to uker før termin. Tilfeldig? Neppe!
ApriIbaby Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Her og startet det kun få timer etter ved begge fødsler så jeg har tro på det. det er jo igrunnen ikke så rart for sæden inneholder jo prostaglandiner som de og gir i stikkpilleform vaginalt for å starte, Liutt egenbehandling med andre ord :-) Sett i gang! *holder for øya*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå