Gjest 5 andre Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg var på en klesbutikk med guttungen, som insisterte på å være med mamma'n sin. Han er 3 år og synes det er gøy. Inne på butikken ble han litt apekatt og erklærte at han bare MÅTTE løpe litt. Kan jo ikke akkurat nagle gutten til gulvet, så han løp litt mellom stativene :-P På vei mot meg som sto i kassa og betalte, rykket han litt i en plakat som hang fra taket slik at den ble skjev. Munnen til hun i kassen snurpet seg sammen, og jeg kunne se at hun telte til ti inni seg. (Er sikkert mange andre apekatter som herjer i løpet av en dag, He he) Jeg irettesatte guttungen for oppførselen, da han kom bort til meg. Dama bak kassa gikk straks bort til plakaten for å rette den opp. Da fortalte jeg til sønnen min at det var ikke pent gjort, og at dama ble lei seg for at han "ødela" plakaten hennes. Så sa jeg at han måtte gå bort til dama og si unnskyld for det han hadde gjort. Skjønne gutten gikk bort og så opp på dama og sa: "Unnskyld at jeg rev ned plakaten din". Dama ble paff, fordi hun aldri hadde opplevd at ungene selv måtte beklage sin oppførsel. Så ble hun bli' igjen Søte gutten min som klarte å blidgjøre en stresset butikkansatt i disse julegaveshoppetider
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 He he, så koslig lesing, Snill gutt du har. :-) Reddet helt sikkert dagen til den ansatte også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå