winneboo Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Tenkte å melde datteren min på svømmekurs i vinter. Har googlet det men finner ingen kurs i nærheten av her vi bor(Majorstua) jeg vil helst slippe å være avhengig av lang reisevei, vil helst kunne gå dit..hehe.. noen som vet om noen i nærheten? hva med Frogner Bad? er det ikke noe kurs der?
Mom2Two Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Vi har gått på svømmerkurs på Marienlyst skole i hvert fall. Det tror jeg er det nærmeste du kommer Majorstuen. Det er basseng på Majorstuen skole, men der er det bare babysvømming (ikke stort nok til mer tror jeg). Frognerbadet er ikke åpent på vinteren. På Vestkantbadet er det nok mer rettet mot voksne. Ellers vil jeg tro det er svømmekurs i Nadderudhallen? Kursene vi har gått på har vært i regi av Norges svømme- og livredningsforbund. Tror de gikk over 10 uker, og er delt i 4 nivåer.
winneboo Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 Marienlyst skole hadde vært genialt men kunne ikke se noe på hjemmesiden deres at det var noe svømmekurs. Jenta mi er 4 år så hun kan ikke svømme, men hun liker seg godt i vann. Men kan jo være på tide å begynne å lære å svømme nå.
trillemamma Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Hvis det fungerer på samme måte som her hvor jeg bor, nytter det lite å søke på svømmehallen. Du må finne fram til hvilke klubber som holder til i området der hvor du bor.
winneboo Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 Jeg har søkt på svømmekurs oslo og så valgt område. svømmekurs nær Majorstua, Oslo Svømmeakademiet Svømmeskole Svømmekurs Skriv en vurdering Munchs gate 7, 0165 Oslo - 930 69 428 Nettsted - Veibeskrivelse Oslo Idrettslags svømmeskole / svømmekurs 1 vurdering - Skriv en vurdering Sognsveien 80, 0855 Oslo - 975 73 793 Nettsted - Veibeskrivelse Det var det jeg fant i området
trillemamma Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Jeg fant en fin link til deg. http://www.nls-oslo.no/pages/view/20918
winneboo Skrevet 26. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2009 Nå fant jeg det svømmekurset på Marienlyst skole Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå