Gå til innhold

I wanna rock and roll all night!

Anbefalte innlegg

Skrevet

And party everyday!!

Andre som skal kjøpe seg Kiss billetter i morgen?

Jeg skal og gleder meg tl å se gamlegutta igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, det hadde jeg hatt såå lyst till.. Det er i juni?? Jeg skal ha en liten i februar så jeg vet ikke.... Men guuu så lyst jeg har!! :-)

Skrevet

I juni ja:-) De spiller i Oslo og i Trondheim!

Skrevet

Hadde vært artig å dra sammen med mannen, han skulle nemlig bli med i fjor, men kunne ikke. Så da stod jeg der alene da, og så på 60-åringer som gikk og vrikka på rumpa. Følte meg litt ensom og forlatt.

Skal nok føde i de dager, så det blir nok ikke. Men hadde vært gøy. De er barndomshelter. :)

Skrevet

60 åringer med deilig rumpe=) Paul Stanley er jo en sexgud;-) Hadde ikke sagt nei takk der nei..

Men det er såklart ikke derfor jeg skal hehe..jeg har været Kiss fan siden jeg var 4-5 år gammel og har fått med meg nesten alle konsertene de har hatt her til lands. LOVE IT!

Elsker musikker og sceneshowene og flørtingen med publikum, så jeg anbefaler alle som ikke har sett de live om å kjøpe billett.

Skrevet

Jepp! Det skal vi:) Blir vel konserten 8 juni regner jeg med, i Tr.heim.

Skrevet

Haaar du sett ham uten sminke? Hehe. Gene Simmons på 70 og 80-tallet, derimot. ;)

Artig at de ha dratt i gang sceneshow fra 70-tallet. Det er jo de jeg alltid har ønsket å se, alltid tenkt at jeg er født 20 år for sent.

Skrevet

Hehe, ja det har jeg og jeg foretrekker han med faktisk ;-)

Men Paul og Gene på 80 begynnelsen av 90 tallet...sukk;-)

Hva er det med meg og gamle rockere med langt hår??

Skrevet

I totally get you! Det bor nok en liten puddelrockgroupie sånn helt innerst inne her.

Har du sett denne?

Skrevet

Shred`s? Hehehe, ja ! Viste den faktisk til mamma forleden og vi holdt på å le oss i fillebiter. Utrolig bra laget til=)

Skrevet

Ja, helt fantastisk.

Sukk. Det hadde vært gøy å se dem.

Skrevet

hehe... jeg ser en tedens til at 60 åringer har blitt en legetim gruppe av heite menn på skravle :)

Skrevet

Ja, men det er slettes ikke alle 60åringer som er like heite ;-)

Skrevet

nei, det er sant, men det er jaggu langt mellom heite 20, 30 og 40 åringer også...

Skrevet

Helt sant!!

Hadde du sett markedet her jeg bor hadde du begynt å gråte. Det er så tragisk! De som er noe er så klart opptatt eller homo. Så...jeg staser på en Paul Stanley jeg..:-)

Skrevet

om det er noen trøst så er markedet tragisk her også. 60 åringen er det beste jeg klarte å oppdrive...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...