Gå til innhold

kjenner ikke noenting - håper på mange svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke ømme pupper, ikke murring i magen (men hadde det inntil i går), kjenner ingen verdens ting. tok en ny eggløsningstest i dag (i mangel på graviditetstest). teststreken var mye tydeligere enn kontrollstreken. brukte CB graviditetstest på 1. dag etter IKM. den viste svakt +. begynner lure på om jeg er gravid eller ikke. har sånt inderlig ønske om at lillegutt skal få en liten søster eller bror. er på dag 4+4. andre som ikke føler noen verdens ting utenom uteblitt TR?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

følte absoutt ingen symptomer før uke i uke 5, mange som ikke kjenner noe før etter det også. helt normalt, og nyt tiden som ikke-kvalm! =)

Skrevet

Hei

Ta det med ro, det kan godt hende du er gravid.

Jeg kjente ingen ting heller og fikk ikke positiv test før 6+2. Noen ganger tar det tid før HCG nivå stiger nok til at det synes på test.

Forrige graviditet hadde jeg ingen symptomer unntatt at jeg var ekstra sulten, før jeg var i uke 15.

Lykke til:)

Skrevet

Graviditetssymptomer er noe som kommer og går, og det skal være nesten like vanlig å ikke kjenne noe særlig i starten som å gjöre det. Alt er sikkert helt bra, skal du se. Kan anbefale tidlig UL (uke 6,7 eller 8), for det gjör det mye mer reelt, når man får se et hjerte slå :-)

Skal selv på privat UL i morgen. Er da 7+6. Håper å se et hjerte slå. Har lest at hvis man ser et hjerte slå i uke 8, skal det være 90-95% sjans for at det går bra. Så krysser fingrene. Har endel symptomer jeg, da. Mye mer enn ved forrige graviditet.

Skrevet

Takk for svar. Får tenke på det med tidlig UL. Er det kostbart? Og hvor henvender jeg meg? Er det innvendig UL du mener, slik man gjør under en vanlig GU? Regner med å bli innkallt til UL i uke 12 da jeg skal ta duotest. Men det er lenge å gå og lure, for man gjør seg jo mange tanker, får håp og forventninger...

Skrevet

kjøp deg en exstra g test og se

Skrevet

Ta en sånn digital clear blue test med ukesindikator. Den fanger opp hvor mye hcg det er der, og så kommer det opp hvor langt du er på vei. Fin å bruke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...