Gå til innhold

Pris på juletrefest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan komme med en ok pris på "billetter" til juletrefest i regi barnehagen? En voksen pris og en barnepris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt at det er vanlig med billetter?

Med mindre det skal dekke evt kostnader jeg heller ikke tror det er vanlig å ha?

Hvis dere må ha penger for å dekke utgifter ville jeg tatt minst mulig. Dumt om foreldrene som ikke har penger og ikke er med på så mye ellers, ikke tar ungene med på det arrangemasnget heller.

Trist for barna!

Skrevet

Har vært på mange juletrefester både på jobb, barnehagen, kirken osv. Aldri betalt noe for noe som helst.

Skrevet

Vi tok inngangspenger i fjor. Tror det var 10 kr barnet og 15 eller 20 per voksen. Dette dekte da grøt, saft, kaffe og kaker og kosepose til barna. Det var vi i FAU som bakte kaker og stelte alt i stand, så foreldrene måtte ikke gjøre noe annet enn og komme og betale de kronene det kostet.

Skrevet

De juletrefestene jeg har vært på opp igjennom åren har vært slik at alle tar med litt å spise, eller noen få blir spurt om å bake kake og så betaler man inn en femmer eller tier kanskje for å dekke at barna kan få en appelsin/godtepose fra nissen, eller alt er helt gratis.

Skrevet

Har heller aldri hørt om at man betaler på juletrefest. Men, det er vanlig at man har med mat/kaker/kaffe. Noen steder har man med litt å spise drikke selv, eller det er slik at gutteforeldre har med kaker og jenteforeldre har med kaffe og brus.

Eneste utgiften er vel isåfall "godteposer" fra nissen...

Skrevet

Jeg har aldri opplevd å betale for det i barnehagen, men det har vært salg av kaker og kaffi slik Fau får dekt utgifter og overskuddet gikk videre til neste fest eller til frelsesarmeen.

Skrevet

Ja, det er sant, at man kunne kjøpe kake og kaffe har jeg også vært borti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...