♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 og koser meg med varm kakao, kokosboller (litt dill ja) og høre på julemusikk mens Emilie kvile )) Gleder meg såååå til i morgen ettermiddag, når jeg skal begynne å tørke støv, legge på juledukene, henge opp stjerna ++, adventstaken og pynta med masssse nisser ))
NostraStoria Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Høres kjempekoselig ut! Har du merket noe til om babyen har snudd seg? Jeg var hos jordmor i dag for å sjekke om jeg hadde rier eller kynnere - pga veldig mye smerter for tiden..det er heldigvis bare bl som har blitt akutt verre. Hun kunne også konstatere at babyen har snudd seg og ligger rette veien med hodet ned! *phuu* er så lettet! Hodet har ikke festet seg da, men det kommer nok seinere. Så må han la være å snu seg igjen, hehe. I helgen får jeg også lov til å henge opp julestjerna og sette opp adventsstaken + litt pynt! Samboeren mente det var litt tidlig, men det er faktisk første søndag i advent nå i helgen. Så julen nærmer seg med stormskritt Ha en fin dag!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 Heisann Lillegull Nei, babyen har ikke snudd seg her. Skal på kontroll hos legen i morgen og han har UL så blir spennende å se. Men kjenner selv at hun ennå sitter, ingen forandringer der inne. Er 34 uker i morgen. Her har sambo ingenting han sko ha sagt når det gjelder julepynting, hehe... Ja, er 1 søndag i advent på søndag så da er det lov ) Men jeg begynner i morgen, skal ha familieselskap på Lørdag så koselig å pynta til da ) Ha en strålende dag )
NostraStoria Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Ok, det går nok fint skal du se. Har lest et sted at 25% av babyene sitter eller ligger i tverrleie, og de fleste snur seg av seg selv. Lykke til i morgen da!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Samme som meg idag det!!! julemusikk, støvtørking litt snacs. Skal og begynne pynting i morgen. Ha en fortsatt koselig dag. klem
HeidiL Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 litt tidligere ute jeg, da - har vasket og pyntet til advent i dag, jeg... men vi skal bort i helgen og drar i morgen midt på dagen, så da syntes jeg det var greit )
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 26. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2009 Det gjør ingenting å væra tidlig ute ) hehe... ser mange nabo hus her har pynta og tent julestjerna allerede ) Gleeeder meg såååå til i morgen ettermiddag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå