Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 jeg får skikkelig julestemning av Mariah Carey sin juleplate fra forrige årtusen.
Lilleleen Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Lukten av klementiner og pepperkaker, julemusikk og alle julereklamene på tv )
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Julemusikk Lukten av klementiner, berits brune pinner og andre julekaker. Marsipan Snø Medisterkake med sennep og lefse Tre nøtter til askepott
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 pakke julegaver, julekaker (lukten)... snø... lys... julemusikk.. Lage julekort ilag med barna Pynte treet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå