Kakeåndsen Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg vet det! Men trenger likevel tips til hva vi skal kjøpe til fire åringen vår i julegave. Søsteren får slalomhjelm, og trenger forslag til en "praktisk" gave til henne også. De får en større leke sammen, pluss en del andre småting. Hun har så mye, og har nettopp hatt bursdag også. Ski og skøyter fikk hun nå i høst, slalomski har hun arvet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Jenta mi skal få et skrivebord når vi flytter i Januar, så til jul blir det kun en symbolsk gave. Hun ønsker å ha en data på rommet (for det har hun visst hos faren), så da ønsket hun seg et skrivebord Orker ikke å gi "småting" lenger, det blir ikke brukt her i gården
Kakeåndsen Skrevet 26. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2009 Snowracer var et godt forslag:) Skrivebord tror jeg vi må vente med til vi har bestemt oss for hvor vi skal bo.
Kakeåndsen Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 Småting = votter, ullundertøy etc
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Ja, det kan være en fordel Å vite hvor dere skal bo altså! Når vi flytter nå, så flytter vi for godt ) Ah, sånne småting ja
Ksenia & Anjem Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 gutta mine på 2 og 2 får playmo sirkus
erteposen + 4 Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Min akkurat 5-åring kom med et søtt ønske i går. Han ønska seg en dag alene med meg eller pappaen på et badeland, og det er jo både en praktisk og koselig gave. Hva med en ny termos? Sitteunderlag, sovepose, oppblåsbart liggeunderlag, turkopp i tre, sekk fra bergans, fiskestang, fiskeskrin, en knall rose verktøyskrin (sweetmemories.no)...
Kakeåndsen Skrevet 26. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2009 Den større leken de skal få sammen blir enten Playmo, Lego eller Barbie, så får vi se hva vi faller mest for i butikken. Men Palmesus, de har pakkekalender også. Og der er det en del sånne småting du tenker på
MintCondition Skrevet 26. november 2009 #10 Skrevet 26. november 2009 Jentungen vår blir 4 i januar, og hun skal få snowracer av oss til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå