Saftsuse 84 Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg har slitt med såre røde øyne etter at min datter fikk øyekatar, til meg ville det ikke gi seg så jeg har fått øyedråper. Har lest i pakkningsvedlegget og der står det under graviditet/amming at man må rådføre seg med lege før man bruker øyedråpene... Datteren min er snart 13 mnd. Jeg har begynt å jobbe igjen så de dagene jeg er på jobb får hun pupp 2-3 ganger per døgn, og de dagene jeg har fri og hun er hjemme er det ca 4 ganger per døgn. Det er ikke veldig mye melk igjen (tror jeg) det ser iallefall ikke sånn ut =D =P Men jeg kjenner av og til denne refleksen når barnet begynner å suge, eller man hører barnegråt.. Altså, spørsmålet mitt er, kan jeg ta disse dråpene?? Har allerede begynt, men jeg vil IKKE slutte å amme!! Hva gjør jeg??
Seven Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Ifølge felleskatalogen skal det ikke brukes ved amming. Se felleskatalogen.no
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Hmm, merkelig. min lille fikk øyekatar på barsel og han fikk kloramfenikol for det,2 dager gammel. så da er det jo litt rart at du ikke kan dråpene i noen dager når du ammer. Ring legen og sjekk med han, jeg personlig tror ikke at det vil skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå