Gå til innhold

Et lite spørsmål.....ang EL og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert flere som har spurt om dette før, men.....

Vi hadde en omgang i høyet på tirsdag morgen. Regnet med EL en gang mellom søndag og fredag (alt etter om jeg har 24 dagers syklus denne gang eller 28 dagers, det varierer endel).

Har testet for EL siden torsdag.

Vel uansett, vi hadde en omgang på fredag, en på søndag og så en siste på tirsdag morgen.

På tirsdag kveld testet jeg positivt for EL.

Men siden jeg har dratt bort på jobb og ikke kommer tilbake før i des så får vi ikke hatt oss mer denne pp.

Men tror dere det kan holde med den omgangen på tirsdag morgen når EL testen ble positiv på tirsdag kveld? Har jo hørt at trollene kan leve inntil 5 dager. Men er det noen som har opplevd lignende?

Er det noe vits i å håpe denne pp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja her er det absolut masser av håp:D du hadde jo sex på selve EL dagen pluss dagen i forveien så dette er jo supert!!!

masse lykke tilXXXXX

Skrevet

Er jo store sjanser for at du kan bli gravid denne mnd da :)

Fredag (4 dager før el)

Søndag (2 dager før el)

Og på el dagen!! det er jo sant at sædcellene kan leve i opptil 5 døgn og egget lever i max 1 døgn!!

Jeg hadde selv el på tirsdag! trodde jeg hadde el på søndag, men fikk positiv på tirsdag! Hadde sex på fredag lørdag og tirsdag! Så tror det er store sjanser for meg også :)

Får håpe det klaffer for begge :D Lykke til!! Blir noen spennende dager mot ikm!! Når har du ikm da?

Skrevet

Håper det klaffer for oss begge Superteam:-)

Jeg trodde at når man fikk positiv EL test, så var selve EL 24-36 timer etter det, så da var jeg sikker på at egget ikke kom før på onsdagen tidligst...

Håper at vi traff ordentlig godt:-)

Gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb 8 des, for da blir det testing.

IKM for meg denne pp blir vel 8 des da, hvis El var 24 nov?

Hadde jeg testet positivt så hadde det vært den ultimate bursdagspresang til meg selv, for jeg har bursdag 10 des.

Krysser fingre og tær og håper for oss alle :-)

Skrevet

Oi :) Da håper jeg du får en fin bursdagsgave og julegave i et :)

Jeg har skrevet en tråd med mine testinger! Lagt med bilde osv! For jeg tester på lørdag, den var svakt positiv, den på søndagen hadde 2 like sterke streker! Den på mandagen hadde og 2 like sterke streker, og den på tirsdagen hadde myyyye sterkere teststrek enn kontrollstrek, og den på onsdagen hadde kun kontrollstreken! Så da MÅ jeg jo ha hatt el på tirsdag siden testene har vært positive siden søndag kveld, og suuuperpositiv på tirsdag og negativ på onsdag!!

Må jo det? :)

Ååååh!! Jeg håper så inderlig jeg er gravid!!! Spesielt når bestevenninden min er 8+4 i dag!! og min andre bestevenninde også prøver! Så da er vi 3 bestevenninder som forhåpentligvis kan gå gravide sammen med kort mellomrom på barna :D

Hvis du har ikm den 8, er du i uke 50 :) Da har du med å oppdatere oss på skravletråden og fortelle dine symptomer!! :)

Jeg har ikm 7 des! Men siden el var 2 dager etter kan det jo være ikm og har flyttet seg eller? satser på 7 des jeg :) Er jo da jeg skal ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...