Gjest Sekretøsa Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg har kjøpt en bestemor i gave til svigermor, fra UNICEF Syns det var veldig flott, for de trenger ingen verdens ting, og svigermor er av typen som vil at alle andre skal ha det bra, det er ikke så nøye med henne selv. Hun er en superflott bestemor for barna mine, og det skrev jeg i kortet Kopierte teksten og sendte til sambo på msn, og han felte faktisk en tåre! Syns jeg hører svigermor på julaften allerede ) Dagens gode gjerning Kjøpte forøvrig rent-vann-tabletter til min bestemor også
Bonusmamma13 Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Jeg kjøpte en i går, til min bestemor
Rampongi Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 ja,de gavene er supre. finnes mange nettsted som tilbyr slike gaver nå, alt fra geiter til bestemødre og rent vann. Herlig!
Libido- Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Får håpe bestemora kommer frem da. Bare halvparten av de kjøpte geitene kom frem dit de skulle i fjor.
Rampongi Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 uff ja,det er litt sånn. men bedre med halvparten enn ingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå