Gå til innhold

Ul i dag..

¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

og gruer meg..nervene er helt tynnslitte.. skal være 12+6 i dag. Har ikke følt meg gravid siden søndag.. er redd for at den lille ikke lever lenger.. vil ikke at det skal være over.. sukk.. skulle ønske jeg ikke var av den engstelige typen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går så bra så... snart får du se lille nurket på skjermen:)

Skrevet

Lykke til! Det går sikkert bra :-) Jeg var også på UL idag, var litt bekymret fordi legen ikke fant hjertelyden på tirsdag, men alt var i orden heldigvis :-) Er 12+1

Skrevet

Det gikk bra!! Det hadde jeg aldri i verden sett for meg i dag. Har jo sett at alt var bra på ul før også, men denne uken har jeg virkelig ikke følt meg gravid.. og når legen i tillegg ikke klarte å finne hjertelyden på mandag, så ja.. da bygget engstelsen seg opp for hver dag som gikk. Gyn sjekket både blodgjennomstrømning i navlestrengen, nyrene, hjertet, magesekken og nakkefold. Alt så bra ut, og den lille var blitt ca 70mm fra hodet til rompa Han fikk opp at jeg var 13+ 2 nå,men holdt med meg at mine utregninger med 13 fullgåtte i morgen var nokså riktig. Som han sa at jeg visste best når det tidligst kan ha skjedd.

Håper at jeg klarer å tro litt mer på at det vil kunne ende godt denne gangen..

Er i hvertfall glad og beroliget i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...