Gå til innhold

Hvordan åpner dere gavene på julaten da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vant med at man tar en og en gave litt etter maten. Vi pleier å holde på i maaaaange timer. Syns det er skikkelig kos, og alle får sett hva alle får.

I fjor var vi hos svigerfar og der fikk alle utdelt sine gaver, så skulle man åpne de fort som fy. jeg syns det var en dårlig måte å gjøre det på, husker nesten ikke hvem vi fikk hva av, og jeg har ingen anelse om hva de andre fikk og hva de syns om gavene de fikk av oss...

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi håper en å en gave etter middag å det tar mange timer hos oss også, noen ganger åpner gjerne 2-3 samtidig å de viser da til alle hva de fikk og av hvem, det blir vel mest slik på slutten når man har sittet der i mange timer å begynner å bli sliten.. syntes også det e kjempe koselig å få se hva de andre får.osv.

Skrevet

Sånn som dere. Minste får først, og så går det oppover i alder til alle har åpnet en. Barna har jo gjerne flere presanger denn de voksne, så de får gjerne noen innimellom oss voksne også, men bare en og en får åpne slik jeg er vandt med. Og vi har vært opp i 18-20 personer. Tar mange timer ja, men er kjempekos :-)

Har ogs feriet jul med svigerfamilien og der går det en del fortere, gjerne flere som åpner samtidig. Jeg synes det er ganske kaotisk og får ofte ikke med meg hvem ungene får hva av, det er ganske kjipt. I år blir vi bare 9 stykk, så da skal vi i hvertfall ta en og en pakke :-)

Skrevet

Hihihi slik gjør vi det også - en og en presang:) Så bytter vi på å fordele ut gavene:)

Skrevet

En og en gave. Er barna for små til det så får de åpne gaver på 1 juledag fra de som ikke er der. Jeg blir lettere kvalm når alle åpner alle på en gang. Barna kan dele ut og lære seg å vente litt.

Skrevet

En og en gave etter middag.

(Gjerne med en liten kaffepause undervegs).

Og ja, det tar laaaang tid, men det er jo litt av vitsen også.

Skrevet

Gleder meg til jul nå altså:D

Skrevet

I min familie er jeg vant til at alle gavene fordeles og en og en pakker om sin haug mens de andre følger med.

I mannens familie er jeg vant til at en og en gave deles ut og at det hele foregår det meste av kvelden.

Skal egentlig feire med min familie iår, men vurderer å droppe det nettopp av den grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...