Jente+Oktoberbarn Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Hadde satt stor pris på om noen kan tipse meg om et bra sted å ta modningsakupunktur i Oslo? Jeg bor på Lambertseter så om noen vet om et sted i nærheten her så er det kjempefint Skal ikke starte med akupunktur før i starten av januar, men kan være greit å begynne å sette seg inn i det Er det forresten noen som har noen erfaringer med dette? Positive/negative?
Jente+Oktoberbarn Skrevet 26. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2009 Jeg prøver å dytte den opp igjen litt Ingen som vet?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jeg vet ikke om noen på Lambertseter, men jeg har vært på Familieklinikken på Majorstuen, og var veldig fornøyd der. Skal dit i dette svangerskapet også. Fødte to dager over termin :-)
Guttemamma x 3 Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Jeg har gått på Klinikk Fjeld på Majorstua. Foreløpig tar jeg akupunktur for å holde bekkenløsningen i sjakk, og det fungerer over all forventning. Hun driver også med modningsakupunktur vet jeg. http://www.klinikkfjeld.no/
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Kan dere si noe om prisene på de forskjellige stedene? Jeg prøver nemlig å sammenlikne priser på forskjellige steder, men det er så få som har prislister på sidene sine...
Guttemamma x 3 Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Jeg betaler 400 pr. behandling hos Klinikk Fjeld. Tror første time var litt dyrere, men jeg husker ikke prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå