I love my boys Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Sønnen min er inviter til Audition til NRK . Er dette en filmopptakk eller bare øvelse?
ApriIbaby Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Det er en teste der de skal se om han passer/egner seg. Mange hundre kan være innkalt til audtitotn til en rolle
I love my boys Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 oja. Tusen takk for en fin svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå