Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 under haka mi! Den er ca 1-2 cm,trodde først det bare var en kvise som skulle frem,men nå har jeg hatt den der lenge,og den blir bare hardere og hardere. Vond er den og. Kan det bare være en kvise,eller bør jeg dra til legen?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Har nettopp vært gjennom det samme. Men kulen min var under en føflekk på siden av haka. Gjett om jeg var redd. Fikk tilfeldigvis pratet med en lege som sa det var ufarlig (sannsynligvis en underjordisk kvise). Og nå etter 2-3 uker er den så godt som borte Var grusomt ond med det første....
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Får håpe dette og bare er en underjordisk kvise da :-) hi
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Ja kanskje. Jeg har hatt slike underjordiske kviser før,og da har det gjort vondt i området rundt,nå er det bare vondt akkurat der den er,om du skjønner. Ikke sånn ømt som kviser er. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå