Gå til innhold

dame som vasker huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en dame som vasker huset for oss hver torsdag. Og dette er virkelig livskvalitet.

Vi kommer hjem til et rent og skinnende hus og fredager etter jobb er det bare å ta med en blomst hjem og så er helgen i gang. Det er ingen krangling om hvem som skal vaske, og rydde.. og vi bruker ikke energi og får dårlig samvittighet for at vi ikke vasker og rydder. Blir ingen kjefting og smelling.. Vi kan ta i mot besøk når som helst..huset rekker ikke bli ordentlig skittent eller rotete på en uke...

det er fantastisk godt!

så alle de som har mulighet økonomisk...dette er bare en utfordring til å få noen som vasker for dere... Da slipper man mye av "hverdagsstøyen"... Dette er livskvalitet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var faktisk veldig flott å lese:)

Jeg er i oppstart av eget firma som skal arbeide med akkurat dette, ser du:) Og da er det godt å se det fra en kundes side, og hva som er viktig for kunden. Du skriver slik jeg har tenkt litt på å "reklamere". Dette er grunnene jeg har tenkt meg til at en kunde vil ønske våre tjenester:)

Du er på jobb og tenker på hvor deilig det er i huset når du kommer hjem, i stedet for å være på jobb og tenke på alt arbeidet med huset som venter når du kommer hjem;)

Skrevet

Hvor mye betaler du for vask en gang i uken?

Skrevet

betaler 400 kr pr uke... da vasker hun 120 kvadrat...og bruker ca 3 timer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...