Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Noen som bruker noe av det merket? Hvordan er det?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 bruker ulltøyet og er super fornøyd. brukt det på alle 3 barna.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Har brukt ullundertøyet til begge gutta, og de er varme og fornøyde!
Bunnies by night Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Jeg synes det er grusomt... stivt og må være ubehagelig å ha på. Janus er MYE bedre og mykere. Etter mye skryt her inne prøvde jeg det - og ble veldig misfornøyd. Så her har det endt opp i reserveboksen i barnehagen.
soleia Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Veit ikkje korleis det er til større barn, svigerinna vår likar det iallefall, me arva bodyar til babyen vår frå dei, men dei vart lagt vekk fordi dei var så trange i halsen. Ikkje kjekt å måtte trykkje dei nedpå. Janus er elastisk og fint. Likar heller ikkje så godt dei frå Cubus, men dei er knappa iallefall.
Bunnies by night Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Ja- vi også erfarte det med trang hals... Nå har gutten vårt ganske stort hode, så sånn sett så var det ikke så rart - men ikke så hendig at det ikke er knapper i halsen. Janus er veldig bra i forhold til prisen - og det er vel ikke så stor prisforskjell mellom janus og tom og trine?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Jeg har aldri brøvd bodyene men er fornøyd med longs og trøye. Fine vask etter vask.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 bodyene er trange i halsen... så jeg kastet mine.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 bestilte for noen uker siden masse ulltøy til barna mine fra tom&trine. bestilte i 90 til sønnen min, men synes bodyene der var små i str. de var mye mindre enn andre bodyer han har i samme str. samme med str 70 til datteren min.. alt for smått. unntaket var trøye og longs, det passet i den str han vanligvis bruker. bestilte også to pakkning med strømpebukser i str 70. disse var like lange som ull longsen i 92.. rare størrelser, trang i halsen.. men ellers ok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå