Gå til innhold

Heidi eller Sofia?

Lykketrollet 05♂+06♀+10♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker dere best?

Og hva syns dere er minst oppbrukt?

Tror vi lander på ett av disse navnene nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heidi liker jeg ikke.syns nesten alle heter det... fælt navn, fordi mange jeg ikke liker heter det... sofia er pent=) sofie er penere syns jeg=p

Skrevet

Helt klart Sofia! Det var vårt jentenavn :)

Skrevet

Jeg legger inn en stemme på Heidi jeg. Har inntrykk av at det var et vanlig navn i min foreldregenerasjon. Har ikke hørt om noen som har kalt babyen sin Heidi de siste årene.

Liker Sofie bedre enn Sofia, men Sofie er iallefall ganske oppbrukt i traktene her omkring.

Skrevet

Hva med Heidi sofie eller Heidi sofia. Jeg har ei veninne som heter det første ;)

Skrevet

Hei.

Jeg heter Heidi selv, så er kanskje litt inhabil i denne diskusjonen. Men vil bare si at selv har jeg vært veldig fornøyd med navnet mitt. Er ett kort og greit navn, passe vanlig og ingen skriver det feil. Jeg er glad for at jeg fikk det navnet. kjenner mange i min generasjon som heter det, men har ikke inntrykk av at det er så vanlig blant dagen små :)

Lykke til med navnevalget!

Skrevet

Sofia syns jeg er finest. Men føler kanskje Heidi er minst oppbrukt.

Skrevet

Heidi, uten tvil!

Skrevet

Tusen takk, damer!

Litt delte meninger, men virker som begge navnene er helt greie i hvert fall (kjekt å teste ut på dere). Vi vil unngå dobbeltnavn siden de har dobbelt etternavn, ellers kunne vi jo ha satt sammen. Og Sofie er så vanlig at vi vil unngå det, og liker godt a-endinger på navnene.

Men Sofia leder vel her, så da får vi snakke sammen, og se om "lillesøster" endelig skal få et navn klart ;o)

Skrevet

Da skal jeg bare få mannen med på Sofia, så er vi i mål ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...