Gå til innhold

Så et barn stjele...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på butikken i går og så en gutt på 5-6 år putte en sjokolademelk i jakka si. Gikk bort til faren og sa "det er ikke meninga å blande meg, men gutten din puttet akkurat en sjokolademelk i jakkelomma si". (Sa det på en "snill" måte, var ikke sur eller sa det høyt).

Faren svarte "det er vel egentlig ikke din sak, hæ?" Jeg ble litt paff og snudde meg bare og handlet videre. Aner ikke om han tok ut melka av jakka til gutten sin, turdte ikke se mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, såpass for å være en ansvarlig voksen, ja.

Skrevet

Ja... da er det kanskje ikke så rart at han har fått et barn som stjeler...

Guri meg... mye rart rundt omkring!

Skrevet

Kanske han bare ble flau på gutten vegne, eller evt. at det er han som har lært han det. Ingenting overrasker meg.

Skrevet

Du burde sagt fra til de som jobbet i butikken!!

Skrevet

Jeg synes du gjorde det riktige med å si ifra.

Men kanskje tyveri er akseptert i den familien.. Mye rart der ute!!

Skrevet

Det var vel strengt talt ikke din sak heller????

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe glad om noen hadde sagt det til meg .

To ganger har will klart å ta med seg noe fra butikken uten at jeg har fått det med meg .

En gang en sjokolade da var han bare var 10 mnd gammel og jeg merket det ikke før vi satt på t-banen .

Andre gangen var på 1 års dagen hans og da var det smokker han hadde tatt ,de leverte jeg tilbake .

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Jeg hadde vært glad for å få beskjed om noen så mitt barn stjele noe, ihvertfall. Syns ikke du var noe frekk i det hele tatt!

Skrevet

Kanskje faren ble flau,og reagerte med en sur tone fordi han ble litt satt ut?

Skrevet

hadde dette vært mitt barn så hadde jeg blitt kejmpeglad for å få vite det.... merkerlig reaksjon av denne pappaen...men er jo mye rart der ute også.. flott du sa ifra ivertfall!

Skrevet

Jeg hadde takket deg, om du hadde sagt til meg at mitt barn hadde gjort noe sånt:)

Men der er mange typer mennesker........

Bare ikke la denne opplevelsen hindre deg i å si fra, dersom du ser noe slikt igjen. En må bare leve med at ikke alle foreldre/voksne har folkeskikk, eller evner å se at deres gullunge kan gjøre noe galt.

Skrevet

Så bra du ga beskjed - gjør det neste gang også! Hadde det vært meg så hadde jeg takket deg. At unger prøver å stjele er ikke unormalt, og da er det en fordel å få det med seg og statuere et eksempel på at det er helt uakseptabelt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...