Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Vaksinerte meg i går, og fikk selvfølgelig feber og hodeverk i natt. Har jo lille på 3 mnd som jeg ammer. Men, jeg kan jo ikke smitte han med noe virus? Er jo ikke syk, det er bare vaksina. Men vaksina er vel en liten dose virus? Men dette er selvfølgelig så lav dose at jeg ikke vil sende noe videre til lillemann...? Herregud så dum en føler seg avogtil... Takk gud for et forum man kan være anonym på :-D
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Nei, det er ikke mulig, da vaksinen ikke inneholder levende virus. Ja, det er godt å kunne føle seg dum uten at noen trenger å vite at det er deg.
svirrehodet Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 INGEN GRUNN TIL BEKYMRING :9 BARE Å AMME I VEI! SÅ FÅR HAN OGSÅ I SEG NOEN ANTI-STOFFER
svirrehodet Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 ikke meningen å skrive med caps lock
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Det finnes ingen dumme spørsmål, bare så det er sagt! Men nei, det smitter ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå