Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Jeg synes det var en inderlig kommentar til det postmoderne forbrukssamfunnet og ytringsfriheten. Takk for at du delte dette med oss.
Patetica fåkksi Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 Før ti og etter halv fem har jeg norsk tastatur, det er derimot ikke tilfelle på jobben. De tre små finner jeg nederst på denne siden (etterpå, Vær varsom og direktør) men det er mye vanskeligere å finne de store. Det jeg pleier å gjøre for stor æ er å google "ære være Gud i det..." og da kommer hele verset opp med stor æ.
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Det er jo i seg selv en poetisk ytring: Ære være Gud i det høyeste Vær varsom etterpå, direktør
Patetica fåkksi Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 Jøss, har du sett! Poesien trenger seg frem for egen maskin. Stor æ finnes også på Skravle for der kan jeg stadig lese om hendelser som er det "VÆRSTE JEG HAR SETT!". Jeg takker antikorreksjonsskravlere og Gud for stor æ. Jeg har nettop ronket en genser. Det regner her i dag og det starta med et smell og det resulterte i at en genser jeg nettop hadde sydd en logo på fikk noen våte flekker. Kunden kommer snart og det kan se ut som oljeflekker eller noe annet som ikke går bort, men heldigvis kunne min friksjonskunst øke temperaturen på et konsentrert område og vannflekken fordampet.
Gjest Siklerotte Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Hehehe -mens du er på jobb og syr på logoer for harde livet, sitter jeg i sengen med endeilg og varm dyne og nyyyyyyter friheten jeg egentlig ikke har for øyeblikket. Synd for deg!
Gjest Siklerotte Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Det skulle SELVSAGT være deilig - men den jæveldataen (som er ny) fungerer ikke for annet enn at den er søt. Men det er viktigst uansett.
Patetica fåkksi Skrevet 26. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2009 Litt som meg; jeg er en jævel men jeg er søt - det er det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå