Gjest Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg har noen nydelige glassengler jeg har sååå lyst til å sette fram i desember(ikke bare de siste dagene før julaften). Treet setter vi opp 22 desember. Når pynter dere?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Jeg tar fram litt pynt første søndag i advent. Ellers tar jeg alt fram ca en uke før jul. Juletreet pyntes på lille julaften.
camilla^ Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Adventstaker og det "lilla" kommer opp første advent. Resten av julepynten kommer opp etterhvert som huset blir vasket ned. Så det kommer ann på når jeg har tid til å vaske. Julekrybben kommer alltid frem 1 desember, siden ungene får denne i kalenderen, eller det er en kalender, så hele er ikke oppe før julaften. Julekalenderen henger i kjellertrappa hele året, så der er det jul hele året. Også så jeg at julestrømpa hang på badet, hvor den kommer fra aner jeg ikke men den hang der.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 tar frem det meste første søndag i advent. juletreet pynter vi alt fra 21 til 23 desember..
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Pynter til advent med lilla nå til helgen og alt julepynten kommer lillejulaften.. dvs nisser og rødt Men glassengler kan jeg godt ha hele desember:) Har helt dilla på engler om dagen, så engler har jeg allerede, men er jo ikke sånn typisk jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå