Gå til innhold

noen som er plaget med at bena "sovner" mens dere sover??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger våknet av at spesielt det ene benet mitt har "sovnet". Det føles kjempestort, er ekkelt, det prikker i benet og jeg må strekke/tøye benet for at det skal gå over. Jeg merker dette fortsatt når jeg så står opp noen timer senere. Jeg kjenner at benet er litt rart.

Jeg har også ganske lavt blodtrykk, men jeg regner ikke med at det har noe med saken å gjøre (BT på 115/55)?? I tillegg så har jeg svangerskapsdiabetes.

Noen som har opplevd noe lignende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke beina, men armene og spesielt hendene/fingrene sovner ofte om natta og det er kjempeubehagelig. Var plaget med dette i forrige svangerskap også, tror det er vanlig.

Skrevet

Jeg har heller ikke beina, men armer og som henne over her, spesielt hender+fingrene... Det er så ille at jeg våkner om natta...

Skrevet

Mine hender sovner også, fra håndleddet og opp. Utrolig irriterende, men det er vist helt vanlig i slutten av svangerskapet.

Skrevet

Jeg har bare ene siden av det høyre låret, skikkelig merkelige greier.. våkner og må bytte stilling flere ganger om natten pga det blir for ubehagelig..

Skrevet

Jeg gikk mesteparten av svangerskapet med venstre lår konstant dovnet bort. Hadde stort sett ingen følelse i huden på låret og det var smertefullt å ligge for lenge på det om natta. Dovnet bort når jeg stod på jobb også.

Regner med det var noe i magen som presset på nerve eller noe. For det ble jo borte etter at tassen ble født :) Jeg hadde ikke lavt blodtrykk, men heller høyt på slutten.

Skrevet

Hadde masse kramper i bena før...Lenge før jeg ble gravid.

Da fikk jeg et råd om og kjøpe magnesium, og det funket som bare det.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...