AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Ingen erfaring, men synes selv den ser genial ut. Dytter litt på dette for å høre om det er noen her som har eller har hatt den.
Lea Laus Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Ganske enkelt genial! Eneste er at de er skjeve, slik at man må bygge opp med noe under madrassen. Har vært å snakket med butikken som solgte den og de sa den skulle være sånn. Sov i den på natta og om dagen trillet jeg den med meg ut i stua. Nå er det blitt en barnekrakk som pynter opp babyrommet. Den får bare gode skussmål fra meg!
Belladonna med to gutter Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Den er kjøpt inn her!! Har hørt myyye bra om den:)
Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Har denne, men bare brukt den i tre netter enda, men er veldig fornøgd. Har ikkje merka noko til at den er skeiv som ei nevnte over her. Er genialt at den kan trilles og at den kan stå inn til senga mi. Å løfte opp og ned den eine sida er heilt supert og går ganske lett. Ungen min liker seg godt opp denne senga. Det er trangt og koselig, sånn som babyer liker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå