Gå til innhold

Noen som har blitt spådd om kjønn her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemte det? Ble spådd av Tussimor å er så spent:)

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har blitt spådd av mange her inne,de fleste tok feil i verfall følge ul:) så får vi se da hva som stemmer når den popper ut;)

Skrevet

Heisann:) jeg ble spådd av Tussimor jeg også, å hun fikk opp en gutt på meg å det stemmer for her kommer det snart en liten gutt:) de andre spådamene som har spådd meg fikk opp en jente men det var feil, så Tussimor var flink :)

Skrevet

Er redd for og tro på det også, men Tussimor fikk opp jente på meg. Har tre gutter fra før.....så hadde jo vært veldig kjekt viss det va rett :)

Skrevet

Jeg har ikke blitt spådd i denne runden, men ble spådd av tre stykker sist gang. Vi visste ikke kjønnet, og alle tre mente det kom jente. Alle tok feil, viste det seg.

Har uansett ikke store troen på slikt i utgangspunktet, men kan saktes være med av ren kuriositet. ;-)

Det kinesiske fødselskartet har forresten heller ikke stemt på noen av mine, så får vi se om det blir slik denne gangen også.

Skrevet

Tussimor spådde feil på meg.

Tror jente på deg jeg også da;) Men er som sagt 50/50 sjangs til å stemme;)

Skrevet

Jeg er blitt spådd, og riktig. Hvis ul stemmer da selvfølgelig ;)

Skrevet

Jeg har blitt spådd av en klarsynt og en annen har brukt pendler på meg og det var feil begge gangene... Ul viser at det er en gutt inni her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...