Gå til innhold

Blodspor i utfloden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan blodspor i utfloden være et tegn på at noe snart er i gang, eller kan det fortsatt ta lang tid? Ble undersøkt av jordmor i går, og det var liten modning, men hun fikk inn en finger... Merket blodspor i utfloden i dag tidlig.. Har termin i morgen, så har et håp om at det skal skje noe snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Da hadde du 1 cm åpning i går. Det kan bety at det snart er noe på gang, eller............ ikke deverre..

Man kan gå med feks. 4 cm åpning i flere uker uten at det skjer noe og man kan være helt umoden å føde samme dagen. Blodspor i urinen kan bety at det holder på å modnes/åpnes eller............. at det er skjøre slimhinner og et lite blodkar har sprengt :)

Ikke noe som er 100% sikkert desverre... det er jo det man kan bli gal av :)

Jeg er 3. gangs med termin om 10 dager og jeg har både åpning, tette harde kynnere, hadde blodsor for 14 dager siden og alle mulige tegn, men jeg går her enda.

Lykke til!

Skrevet

blodet kan også komme fra at du ble sjekket hos jordmor. Jeg ble det på mandag og hadde Brun/ blodlig utflod på kvelden og dagen etter. Jordmor sa i fra at jeg nok kom til å blø litt.

Jeg hadde termin for 7 dager siden- har nå gått to dager med sterke kynnere, blodspor, økende utflod og vondt oevralt...;-) (hadde ingen åpning når jordmor sjekket på mandag) men håper virkelig at det er noe på gang nå...

Skrevet

Dette høres lovende ut gravid-81 :)

Lykke til så mye!!

Skrevet

Å takk for det:-) Håper virkelig du har rett- er så klar for fødsel nå;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...