Gå til innhold

Skal dere pynte til jul på rommet til deres 2 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veslemora mi er mest på stua og leker. Men jeg tenkte hun kun få et lite juletre (i plast) med litt pynt på rommet sitt. Hun elsker juletre og snakker hele tiden om dette.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo opp til hver enkelt å gjøre det man har lyst til. Lurte litt på adventstake eller stjerne i vinduet til jenta mi. men vi får se...

Skrevet

Nei, hun er aldri der annet enn for å hente seg kjoler i klesskapet eller for å sove om natta, så skipper pynting der enn så lenge.

Skrevet

Hmm.. Dette har jeg faktisk ikke tenkt på..

Hun er der veldig lite det er kun når jeg står på loftet å bretter å henger opp klær.. Tror ikke hun liker så godt å være i øvreetasjen alene.. Sover dær det gjør hun. :)

Vi har alle rommen oppe.. :(

Men nå når jeg tenker på det tror jeg at jeg henger opp en liten stjerne i vinduet å kanskje setter opp en nisse, hun elsker nisser.. :)

Kanskje hun da ønsker å være dær litt mere.. :)

Skrevet

Jeg tenkte hun kunne få ha en nisse på kommoden sin..bare får å ha en å se på..er helt vill etter nisser. hehe..

Ellers er hun bare på rommet for å sove eller hvis hun har besøk å skal vise det frem :)

Gleder meg såå til jul i år :) 2 år er en fantastisk alder :):)

Skrevet

Han elsker å hjelpe mamman sin å pynte i stua, gleder meg til det. Så må vi henge opp stjerne og noen små barnevenlige dekorasjoner på romme hans etterpå. Har en veldig fin nissespilledåse som han var glad i ifjord.

Jeg skjønner at du er litt redd for pynt på treet datern din skal ha på rommet, men kanskje du kan sette treet litt høy opp. Eller er kanskje noe av poenget at hun skal rekke opp til treet selv...

Kos deg med julepyntinga

(Hilsen flaske tilhengeren ;) )

Skrevet

I fjor pyntet jeg rommet til tulla som nettop hadde fylt to med en stor treengel, enkelt og greit. Hun var kjempestolt, og forelsket seg helt i den engelen, så den har stått der siden :-) Sikert veldig stor forskjell på to-åringer. Men de fleste syns nok det er stas. Holder med en eller to ting da.

Fire-åringen får lite vanlig juletre på rommet, som de to får pynte sammen på egenhånd. Det er stas det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...