sjettejuli Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 jadda, 7 dager over. Strippet i går, slimproppen gikk tror jeg, og masse VONDE maserier i natt (som jeg fryktet...) Kjempegøy!
lille frø, mor til to Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Du har i hvertfall maserier og er i gang med noe. Er 4 dager over her og hodet er ikke en gang festet. Dette kommer til å ta tid. Kanskje jeg blir strippet når jeg er på overtidskontroll.
gravid-81 Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 hvordan merker du forskjell på maserier og kynnere?? jeg tror det er kynnere jeg har hatt- siden de ikke er regelmessige og de varer rundt et minutt. Men de begynner å kjennes godt både i ryggen og magen etterhvert- spesielt vondt gjør det når jeg ligger- blir bedre hvis jeg reiser meg opp og går litt.. Er det da maserier ller kynnere?? Har hatt det sånn to netter på rad og delvis på dagtid...
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Jaaaa, overtid e gøy!! Gud eg blir gal.. Her kjenner jeg ingenting, kynnere har jeg aldri kjent noe til, og maserier et jeg hvertfall ikke hva er. Mensmurringer og litt mer "vondter" er alt jeg kjenner, men de er så sjeldne at det kan vel ikke kalles for noenting. Overtidstime imorgen på sykehuset, så håper at det skjer noe da. Blir tullete av dette her jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå