Gå til innhold

Hei damer, hva skal dere gi til mannen i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt usikker på det jeg har tenkt å gi, og håper rett og slett det er noen her som har en bedre gave til sin mann :)

Det jeg har tenkt på er en ipod, og så skal jeg laste ned all hans favoritt musikk på den. Men er litt usikker på om han i det hele tatt har bruk for en og kunne tenkt seg og hatt en slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære får et Canon d500 til jul.

Jeg ville heller kjøpt en iPhone enn en iPod.

Har selv iPod, men bruker den ikke da jeg har mp3 på mobilen.

Skrevet

han kan ikke ha iphone pga jobben. Og han har nettopp kjøpt seg ny telefon, telefonen hans må tåle litt siden han jobber i industrien. Og jeg vet at det er uaktuelt å drive å bytte på simkort mellom to telefoner.

Kamera var en fin gave :) Men vi har, og her i huset er det jeg som tar bildene. Skulle ønske han var litt flink til det i allefall, for er nesten ikke bilder å oppdrive av meg her i hus siden jeg alltid står bak kameraet.

Nå ble jeg enda mer usikker på julegaven min. Nå må jeg finne på noe annet.

HI

Skrevet

Man får tvilling simkort, så man slipper å bytte mobil. Kan ha en på jobb og en hjemme.

Tror jeg skal kjøpe en iphone til min samboer gitt. Den er jo en lekker sak og han kan virkelig gjøre alt med den. Takk for tipset ;)

Skrevet

Hehe, ja hvorfor ikke.

Min mann er litt vanskelig for han liker ikke slike telefoner. Er ikke så lenge siden vi så reklame for iphone og han kommenterte at det var en upraktisk og stygg telefon. Det var pga dette jeg ble usikker på gaven min. Hvis han syns Iphone ikke er noe, da liker han vel ikke ipod heller.

Finnes det noe annet jeg kan samle all favoritt musikken hans på så det blir lettere for ham å høre på i bilen osv. Nå drasser han hit og dit med alle cdene sine, blir smågal av å ha bilen full av cdplater. (Han har cdmapper, de er smekkfulle)

Eller kanskje jeg skal bevege meg inn på en helt annen sjanger.

HI

Skrevet

Hva med å kjøpe en ny spiller i bilen med usb løsning?

Så kan du kjøpe en usb memorystick og legge inn all musikken der?

Han kommer vel mest sannysnlig til å ville bruke anlegget i bilen, selv om han har en iPod.

Skrevet

Du får sånn dings(teknisk jeg, serru!) til å koble ipoden på bilstereo, så kjøper du Ipod kan han bare koble den til spilleren i bilen :-) Synes Ipod var en god idè, jeg, dersom du vet det er noe han vil bruke!

Mannen min ønsker seg jakke som hører til ei Norrøna skibukse han har, så da får han det. Vurderer også å kjøpe oppblåsbart liggeunderlag fra jenta vår, siden han nå har fått ovn til lavvoen og ikke skal fyre opp bål i den lengre på jakt(da går de hull på slike madrasser), men har ikke bestemt meg enda. Litt vel dyre gaver, men vi har felles økonomi og han tjener myyye mer enn meg, så i prinsipp betaler han for gavene selv, hehehe. Han hadde jo uansett kjøpt de om jeg gir noe annet i gave, så da kjøper jeg heller det jeg vet han vil ha.

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe til mannen i julegave, men må gjøre det snart, siden han reiser ut før jul, og skal ha pakken med seg.

Hvor mye penger legger dere i gaven til mannen deres?

Skrevet

Jeg har ingen anelse om det er noe han kommer til å bruke, hehe. Kan jo ikke akkurat spørre han heller. Men en slik dings du snakket om det hørtes lurt ut, for da kan han spille av musikken i bilen og la cdene ligge inne.

Vi skal kjøpe ny bil etter nyttår så føler ikke det er noe vits i å kjøpe anlegg til denne bilen.

Jeg har ikke noen regel om hvor mye penger jeg legger i gaven til min mann, det varierer fra år til år. Alt fra 500-3000. Men som regel har gaven vært mellom 700-1500.

Vi bruker i tillegg å kjøpe en gave til huset sammen. I år blir det ny seng eller sofa. Ikke helt bestemt oss enda.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...