Gå til innhold

Det heter JULAFTEN, ikke JULEAFTEN.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh....herregud,at du gidder!

Skrevet

Ja, tenk at jeg gidder da. Får seriøst sjokk over skriveferdighetene her inne. Og DU gidder å svare.

Skrevet

Er enig med trådstarter jeg. Vet at dette er utdiskutert, men å tenke på at disse mødrene mest sannsynlig hjelper ungene sine med norsklekser, det er ikke bra.

Skrevet

Herregud er det bare en gjeng småunger her, eller???

Så fordi man skriver julEaften så er man ikke bra for barna sine da, liksom. Jaja........

Skrevet

Det står vel ingen steder at man ikke er bra FOR barna sine, men med tanke på at slike foreldre er leksehjelp, det synes jeg IKKE er bra. Lærer bort slurvefeil.

Skrevet

Å gud du må være dum.

Vent til du får noen år på baken så får du nok andre ting å tenke på.....

Skrevet

Ja..for tenk at jeg svarer....so what,syns bare det er helt idiotisk....

Greit at det ikke står noen steder..men lærer bort slurvefeil....hva hvis man har skrivevansker ,da er det jo ikke så lett.

Å du har sikkert ingenting som du lærer barna dine feil du da eller,finnes andre ting i verden som er mer ille å lære barna sine egentlig.

Man ska være litt forsiktig med sånt,kan være folk som ikke kan noe for at de har skrivefeil.

Skrevet

Morsomt at ALLE her inne har skrivevansker.

Skrevet

Ja..hvis det er det eneste du kan ta folk på,da er du jaggu meg dum.

Da har jeg lærere som må være passe dumme også,for de har ALDRI hatt noe særlig å si på hvordan jeg skriver.

Men noen fler år på baken,er enig i den...da får du nok andre ting å tenke på

Skrevet

Hva vet du da smartass, om hvor gammel jeg er?

Skrevet

Så koselige vi er med hverandre om så tidlig på morgenen :)

Takk til HI som ville lære andre dibbere å skrive julaften.

Skrevet

Hehehe...jammen sant.

Kanskje man skulle startet rettskrivningskurs her inne :-)

Skrevet

Jeg synes det er positivt at folk retter på meg jeg. Lærer jo av det:)

Skrevet

Til dere som synes det er helt greit med skrivefeil:

Hvorfor er det greit? Hvorfor MÅ dere gå i forsvar med en gang det kommer et innlegg om skrivefeil? Dere kan ikke påstå at alle skrivefeilene her inne kommer av dysleksi.

Gjennomgående, åpenbare feil, som JULEAFTEN, kommer av uvitenhet.

Læreren til min 3.klassing lager orddiktat hver uke, slik at elevene skal pugge og lære seg å skrive ordene riktig. Kanskje det hadde vært noe for dere ihugga skrivefeiltilhengere?

Skrevet

Herregud.....ingen som har sagt at det er greit med skrivefeil...kan ikke si jeg ser det noe sted.

Men det finnes viktigere ting enn skrivefeil da egentlig.Helt flott at din 3.klassing lærer å skrive riktig med orddiktat..helt supert.

Syns bare ikke det er sååå viktig at det trengs å poengteres sånn...men hver sin smak om man ikke har andre ting å bekymre seg over så er jo skrivefeil en grei ting.

Skrevet

Jeg synes også at det er bra at folk kommenterer skrivefeil, da kan jo de det gjelder lære seg å skrive rett. Det er vel ingen som har lyst til å skrive feil?

Selv irriterer jeg meg over de som sier/ skriver Ribbebein/ -ben. Det heter Ribbein/ -ben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...