Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Ja, tenk at jeg gidder da. Får seriøst sjokk over skriveferdighetene her inne. Og DU gidder å svare.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Er enig med trådstarter jeg. Vet at dette er utdiskutert, men å tenke på at disse mødrene mest sannsynlig hjelper ungene sine med norsklekser, det er ikke bra.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Herregud er det bare en gjeng småunger her, eller??? Så fordi man skriver julEaften så er man ikke bra for barna sine da, liksom. Jaja........
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Det står vel ingen steder at man ikke er bra FOR barna sine, men med tanke på at slike foreldre er leksehjelp, det synes jeg IKKE er bra. Lærer bort slurvefeil.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Å gud du må være dum. Vent til du får noen år på baken så får du nok andre ting å tenke på.....
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Ja..for tenk at jeg svarer....so what,syns bare det er helt idiotisk.... Greit at det ikke står noen steder..men lærer bort slurvefeil....hva hvis man har skrivevansker ,da er det jo ikke så lett. Å du har sikkert ingenting som du lærer barna dine feil du da eller,finnes andre ting i verden som er mer ille å lære barna sine egentlig. Man ska være litt forsiktig med sånt,kan være folk som ikke kan noe for at de har skrivefeil.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 Morsomt at ALLE her inne har skrivevansker.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #10 Skrevet 26. november 2009 Ja..hvis det er det eneste du kan ta folk på,da er du jaggu meg dum. Da har jeg lærere som må være passe dumme også,for de har ALDRI hatt noe særlig å si på hvordan jeg skriver. Men noen fler år på baken,er enig i den...da får du nok andre ting å tenke på
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #11 Skrevet 26. november 2009 Hva vet du da smartass, om hvor gammel jeg er?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #12 Skrevet 26. november 2009 Så koselige vi er med hverandre om så tidlig på morgenen Takk til HI som ville lære andre dibbere å skrive julaften.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #13 Skrevet 26. november 2009 Hehehe...jammen sant. Kanskje man skulle startet rettskrivningskurs her inne :-)
Kleint Skrevet 26. november 2009 #14 Skrevet 26. november 2009 Jeg synes det er positivt at folk retter på meg jeg. Lærer jo av det:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #15 Skrevet 26. november 2009 Til dere som synes det er helt greit med skrivefeil: Hvorfor er det greit? Hvorfor MÅ dere gå i forsvar med en gang det kommer et innlegg om skrivefeil? Dere kan ikke påstå at alle skrivefeilene her inne kommer av dysleksi. Gjennomgående, åpenbare feil, som JULEAFTEN, kommer av uvitenhet. Læreren til min 3.klassing lager orddiktat hver uke, slik at elevene skal pugge og lære seg å skrive ordene riktig. Kanskje det hadde vært noe for dere ihugga skrivefeiltilhengere?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #16 Skrevet 26. november 2009 Herregud.....ingen som har sagt at det er greit med skrivefeil...kan ikke si jeg ser det noe sted. Men det finnes viktigere ting enn skrivefeil da egentlig.Helt flott at din 3.klassing lærer å skrive riktig med orddiktat..helt supert. Syns bare ikke det er sååå viktig at det trengs å poengteres sånn...men hver sin smak om man ikke har andre ting å bekymre seg over så er jo skrivefeil en grei ting.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #17 Skrevet 26. november 2009 Jeg synes også at det er bra at folk kommenterer skrivefeil, da kan jo de det gjelder lære seg å skrive rett. Det er vel ingen som har lyst til å skrive feil? Selv irriterer jeg meg over de som sier/ skriver Ribbebein/ -ben. Det heter Ribbein/ -ben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå