Miranda01 Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Er i uke 34 og de to siste dagene har jeg hatt en skikkelig stor følelse av at jeg straks får mensen, eller at jeg har fått det.. Det er litt murringer og littegranne "menssmerter" nederst på magen også, så lurer på om det er normalt så tidlig eller om jeg burde kontakte jordmor? Er førstegangs, så har ikke så særlig stor peiling på akkurat den delen...
dykkedama Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Jeg har hatt det sånn nesten hele svangerskapet, så tror ikke det er farlig, emn greit å nevne det for jordmor neste gang du skal dit
Lola2016 Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jeg fikk også dette i uke34:) nå er jeg i 37 og klokken er nå 06.00 .. Ligger her med menssmerter igjen og lurer... Aner ikke hvor vondt det skal bli før man evt kontakter føden, men vil tro at man kjenner rier ganske godt(?) igjen da, har hørt om jenter som ikke har hatt veldig vondt under åpningen. En Vennine av meg sov seg gjennom hele fødselen og våknet med et brak at pressrier kom. Gutten hennes kom i senga, men det er ikke normalt:)
Miranda01 Skrevet 26. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2009 Takk for svar:) Ja, tenkte å si ifra neste gang jeg er på kontroll. Tror nok jeg merker når jeg får rier ja. Kan umulig tenke meg en smertefri fødsel. Tror heller ikke at det kommer til å starte så tidlig, men man vet jo aldri så det er vel best å spørre noen som kanskje har bedre peiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå