Gå til innhold

"Evigvarende" kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok meg en runde med knipeøvelser når jeg la meg i kveld, ca 0030. Det begynner å bli ei stund siden... Det satte igang en runde med kynnere, som desverre ikke synes å gi seg. Har hatt korte pauser, har vel kanskje sovet to ganger à en halvtime siden da. De er ikke vonde, men jeg begynner likevel å få vondt fordi jeg blir sliten i musklene. Verker i korsryggen og "under" og på sidene av magen.

Det store spørsmålet er om dette er noe å bekymre seg for eller om jeg bare skal håpe det gir seg etterhvert og prøve å få sove... Er forresten 28+1 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI igjen... Kynnerne ga seg etter vel 5 timer i natt og det ble noen få timer søvn på meg. Vurderer likevel å kontakte sykehuset i dag for å høre. Er fortsatt "sliten" i ryggen og magen. Noen andre som har vært borti dette?

Skrevet

Hyppige kynnere såpass tidlig kan være et tegn på en infeksjon, feks en urinveisinfeksjon, særlig når det endrer seg så raskt. Kanskje greit å få utelukket det, da kynnere kan gå over til rier og for tidlig fødsel.

Viktig å ta det med ro og slappe av og hvile mest mulig, unngå stress og bekymrnger så godt det lar seg gjøre...

For noen er det normalt med hyppige kynnere, men når det endrer seg så raskt ville jeg nok fått det undersøkt.

Hadde det samme selv i uke 26, fikk da hyppige kynnere og sterke menssmerter, og "følte" ikke at det var helt riktig, hadde da en kraftig UVI, uten andre symptomer... Fikk behandling og blei bedre ila noen dager...

Håper det roer seg for deg, lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...