Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 og grunnen til at jeg synes det er utrolig enkel. Jeg har nok sikkert vært singel litt for lenge....så i stedet for å ha lyst til å legge bilde av meg selv på datesider så har jeg begynt å få romantiske drømmer om en i en rockgruppe....snakk om fjortis-fakter da. Vel nå er jeg fullstendig klar over at de drømmene aldri kommer til å skje, men det er nesten som at jeg må ha drømmen der som et slags halmstrå. For all del, jeg har det i grunn veldig bra, jeg har et fantastisk barn, en jobb jeg digger, egen leilighet og er for det meste veldig glad, alikevel så klarer altså slikt romantisk sprøyt å trenge inn noen ganger. Jaja hadde det nå vært noe mer realistisk som naboen eller kronprinsen så skulle jeg nå en gang forstått det, men en som er med i et Canadisk rockeband...hallo! Joda jeg ser jo at det kan finnes en kur for det, det å treffe vanlige menn, men samtidig så vet jeg ikke helt om jeg vil det. Og ikke kom med noen forslag om å treffe menn på nettet, beklager, men selv om jeg vet at noen har truffet blink der så har jeg ikke helt troen på det. Grunnen til det er at når man ser på de nettsidene så er jo nesten alt det samme, og det som virkelig er populært er bilder tatt av seg selv på badet, blider tatt av seg selv på en fjelltopp(jeg har vært på noen fjelltopper og er forsatt forundert over at der ikke er en eneste mann med kamera...) også det typiske som er skrevt: utadvendt, glad i natur, tar ikke meg selv høytidelig, liker og reise bla bla bla. Så siden så mye i proflene er så likt så blir det jo til slutt bildene man går for og sist jeg sjekket var der ikke mange som fristet. Okay, la oss si at jeg bestemmer meg for å betale for at jeg kan sende et brev til en eller annen som jeg ikke kjenner, så kommer alt det andre, msn...mas om flere bilder - helst med mindre klær, tekstmeldinger, telefoner osv til man finner ut at det er trygt å treffes. Det er da det skjer vet du, da finner man ut hvor overfladisk man virkelig er, for utseende var ikke helt det man ventet(dette gjelder begge veier) og hvordan kunne vi vite at bildene var tatt for 7 år siden? Så nettdating er ikke helt min greie, jada vet at de som liker vil anbefale det på det sterkeste, men nei det er ikke noe for meg og tro meg jeg har prøvd. Jeg tror at nettdating er blitt som en type avhengighet, en måte å få bekreftelse på at man er atraktiv selv om man vet at mange mailer er ferdige maler, så siden jeg ikke har den avhengigheten lenger ønsker jeg den heller ikke tilbake. Så hva gjør man så? Hvor treffer jeg han som kan sette rockstjernen min i skyggen? Må jeg gå på byen for å treffe han? Faren med det er jo at jeg kan komme til å drikke han morsom og pen og det spørs om jeg klarer det gangen etter, men alikevel tiltaler det meg mer å møte noen på byen enn på nettet. Men finnes der noen andre alterntativer når man ikke kommer seg ut av leiligheten så ofte? Eller må jeg bare kaste inn årene å dra til Canada for å forfølge verden mest sexy mann? (og jeg har faktisk dratt helt til Southampton for å se de spille) Jeg har jo vurdert å legge ut mange bilder av alt jeg eier på en eller annen åpen kanal så kanskje noen hadde vurdert å bryte seg inn her, men jeg er ikke helt sikker på at det er en slik en jeg ønsker meg heller. Nei det skal ikke være lett det der. Så er det nettet de fleste møtes i dag og nei jeg lar meg ikke overtale til det, eller har noen noen bedre eksempel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå