Gå til innhold

Synlige blodårer......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på om det er flere der ute som har veldig synlige blodårer på bena? Har utrolig synlig årer, mest på høyre fot, synes både små, og store årer, blir faktisk litt urolig om det er no merkelig med det??

Må legge til at jeg er forholdsvis tynn, ikke no overvekt, sluttet å røyke for to mnd siden, men har endel kalde ben til daglig uten at det plager meg. Er og 6 uker på vei. Tror jeg har hatt synlige årer bestandig, men bare så utrolig merkelig at to føtter kan se så forskjellig ut som de gjør nå...

Hjelp meg, vær så snill, blir litt redd :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på Angelina Jolie. Blodårer vises mer på sylfider, så dette er noe du må finne deg i. Og ingen ben er symetriske.

Men du kan jo alltid legge på deg litt.

Skrevet

Er det din første graviditet? Husk at blodvolumet øker mye når du er gravid, og da vises blodårene mere. Det går over etter fødselen.

Hilsen 1.anonym.

Skrevet

Blodvolumet har ikke økt enda da HI bare er i 6. uke.

Skrevet

Jeg er også tynn å blodårene mine vise også godt, spesielt bak knærne... vi må visst legge på oss litt før de forsvinner tror jeg:p

Skrevet

Tusen takk dere, har født før ja, dette er min tredje graviditet. Men er vel mest at jeg er tynn som gjør at de er så synlig, så får vel bare godta det. Har to åreknuter bak på leggen etter forrige graviditet, det ser ikke så pent ut. Men men..

Å legge på seg er jo enklere gjort enn sagt, har prøvd i masser av år. Går opp når jeg er gravid, og så mister jeg absolutt alt og mer til når jeg ammer. Så det er litt dumt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...