Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hva mener folk om uro over sengen? Vi har nettopp satt på en slik uro til mini, og lurer på om dette er "pedagogisk riktig"? Vil det forstyrre nattesøvnen eller er det en helt grei ting å ha over sengen?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Uro anbefales ikke over sengen. Den vil skape mer uro enn ro. Det stod blandt annet i siste utgaven av Bam. Helsesøster sier også det.
Kleint Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jeg fikk råd om ikke å bruke det. Det kan lage mer uroligheter enn ro når barnet skal sove.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Jøss så rart egentlig.Mulig det står noe om det og alt det der. Men før vi anskaffet oss det så var vår sønn helt håpløs å få til å sovne..han bare lå å skrek og skrek.Men etter at den kom på plass så roer han seg mye mer,da kan han ligge å titte på disse,bli rolig, mer døsen og tilslutt så sovner han. Men det heter vel kanskje ikke uro for ingenting...hehe.
Kleint Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Mine roet seg aldri på det, men de vi hadde var så forbanna høye i lyden:) Sikkert veldig individuelt fra barn til barn. Du kan jo prøve deg frem.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Vi har en sånn leke med lyd på,så når han slår på de så begynner den å spille sanger....den også var forferdelig høy i lyden.Da tok mannen min en teipbit å satte over der hvor lyden kommer ut...da ble lyden mye lavere.Det dempet lyden veldig.Er enig i at noen sånne leker er fryktelig høye i lyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå