Gå til innhold

Bhg til småen er en gjeng inkompetente

Anbefalte innlegg

Skrevet

idioter!!! Småen ligger i sengen og hyler for hun er så sår... Dette er fjerde gangen på kort tid hun har vært så sår han hun knapt kan sitte stakkars. Denne gangen holder det ikke med unnskyldinger for meg altså, men håper jeg klarer å ta det på en "fin" måte. Hun har unødvendig vondt, og så ofte vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skjønner jeg at du er sint. Har du tatt det opp med dem? Hvis du alt har tatt det opp, og det ikke har blitt bedring, ville jeg tatt barnet med til lege eller helsesøster, vist frem stumpen og forklart at hun ble slik fordi de i barnehagen ikke skifter på henne ofte nok. Så får du en legeerklæring, og legger ved en kopi av den når du skriver en klage til kommunen. (Jeg forutsatte at det er en kommunal barnehage.)

Skrevet

Har nettopp levert henne i bhg, sa det til han som er assistenten på hennes avd om at de må sjekke bleien oftere. Han beklaget dette.

Nå venter jeg i spenning for å se om sårheten har roet seg når jeg henter henne igjen.

HI

Skrevet

Hva er det de har gjort da?

Noen unger blir veldig lett såre uten at det betyr at de går for lenge med våt bleie. Det kan jo også skyldes for mye såpevask, gal bleietype eller for eksempel daglig bading.

Skrevet

Jeg må bare spørre, bruker dere våtservietter på småen? For om du ikke bruker det men barnehagen bruker det, så kan det fort bli sårhet av det også.

Skrevet

Hun vaskes med vann både hjemme og i bhg.

Har brukt samme bleiemerke siden hun ble født. Hun dusjer annen hver dag og bader 1-2 ganger i uken. Tidligere badet hun hver eneste dag men ble tørr i huden, men ikke noe sår av det.

HI

Skrevet

Og for å få barnehagen til å skjønne hintet litt bedre;

Skriv KLOKKESLETT på bleia når du skifter bleie før levering.

Under så skriver du;

Husk å skifte på meg i dag.

Husk å ha sinksalve på sårene mine.

Disse sårene får jeg pga for lite bleieskift.

Tar dem ikke hintene da, så send inn klage, og skift barnehage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...