Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 da er jeg i gang med litt huslige syssler, ettre å ha skiftet bleier, koset og lest og badet begge ungene, kveldsstell, fått i seng, skiftet mer bleier, gitt mer mat, passet på og koset, nå er det klesbretting, tømme oppvaskmaskin, stryke klær o.l. i tilleg til litt håndarbeid (julegaver)... Gubben ble litt sur for at jeg skulle gjøre det Nå, men hvor han Han vært ?? Joda, på kontoret i Hele kveld! Spilt !
Kongeørna Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Du ser jo tydeligvis selv hvor feil dette er. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Nemlig.... Og aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt fra, han blir da furt.... og det er et "evig " problem...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Noen må jo gjøre den jobben også mens han er på kontoret og de som sier barn og hjem ikke er en heltidsjobb. Syns du er flink jeg..men han kunne kanskje vært mer med hjemme og hjulpet litt til innimellom.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Ja, det er vel typisk menn å tro at når man er hjemme så er det bare late dager... ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå