Gå til innhold

En time med gode forventninger..så var det over


Prinsesse2_på_vei*Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Da var det over for oss. Det ble ikke en lillebror/lillesøster likevel. Hadde nesten regnet med det ettersom dette var dag 4 med blødning.

 

Jeg var på innvendig ultralyd. Først sa han "du blør en del så dette lover ikke godt" men da han så inni så sa han det så helt normalt ut og han syns tilogmed han så et hjerte som akkurat var begynt å slå. Han er jo spesialist så jeg regnet med han visste hva han snakket om.

 

Da jeg skulle gå så sa han at han trodde dette kom til å gå bra men at det selvfølgelig kunne gå begge veier. Jeg var helt overlykkelig. Tenk at det fortsatt var håp.

 

Men så en time senere kjente jeg noe som rant. Visste det allerede da at nå hadde det skjedd, uten tvil. Og i bindet lå det en geleklump på størrelse med ei klinkekule og en del tykt blod. Da var det altså over.

Hadde aldri trodd at jeg skulle komme i denne situasjonen, men kjenne at jeg er så mye mer takknemlig for at jeg har et barn som er helt friskt og velskapt og skal aldri mer ta noe slikt for gitt.

 

Tenker også at det var kroppen som rydda opp i en spire som det var noe veldig gale med, og at det sikkert er midnre skjangse for at det skal gå galt neste gang. Legen trodde jeg var ca akkurat 6 uker i dag.

Ganske typisk at rett etter ultralyden så mister jeg, men de sier jo at om man holder på å miste så kan innvendig ul fremkynde prosessen. Kjenner det er litt godt å endelig få en avklaring selvom dette var skikkelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...