Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Tid for den ordinære ultralyden i morgen, var på en UL på et annet sykehus forrige uke pga en sykdom. Da var jo alt bare bra. Å har kjent no spark i det siste, men de 3-4 siste dagene har det vært veldig rolig.. Så nå har jeg plutselig begynt å bekymre meg for at noe er galt.
utrolig78 Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Helt normalt å ikke kjenne daglige spark når du er der du er i sv.skapet. Mange kjenner ikke spark i det hele tatt før etter uke 20, og det er først etter uke 28 man SKAL kjenne det daglig, Så alt er nok i skjønneste orden. Lykke til i morgen
Erlinda Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Hei. Det er nok slik som "utrolig78" skriver. Man trenger ikke å kjenne liv hver dag i magen før rundt uke 28, men det er normalt at vi bekymrer oss, når vi først har kjent liv en dag der inne. Alt går nok bra skal du se :-) Dette er mitt 4 og er fortsatt slik at jeg er redd og bekymret noen ganger. Godt at noen vil høre og berolige en da :-) Jeg har alldri vært så nervøs til UL noen ganger som den siste gangen nå :-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå